Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας
26 Μαρ 2015 από admin
7o Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας
1°Θέμα
Δημιουργία Κόμικ στο toondoo.com
http://video.sch.gr/asset/detail/CDWnZXrNkhO4YOYU9snuNrkq
http://video.sch.gr/asset/detail/DThuZSgkgmPKYMmInHjvYY1p
http://video.sch.gr/asset/detail/d1BKeoQPbHVgomOROZgJBA60
http://video.sch.gr/asset/detail/AhIPTVgQTotTVXNXfEFHFHvw
2°Θέμα
Με τα μάτια των παιδιών…
Βίντεο με τις ζωγραφιές των παιδιών από το μάθημα των καλλιτεχνικών
http://video.sch.gr/asset/detail/J2SemQfEZgQqNjiCYPoxoPYd
PUZZLE από τους μαθητές
Ηρώ Πασχίδη
https://scratch.mit.edu/projects/156878710/
Nota Stefou
https://scratch.mit.edu/projects/156879176/
Παπαδάτου Παρασκευή
https://scratch.mit.edu/projects/156947945/
Γκούρα Δημήτριο
https://scratch.mit.edu/projects/156948298/
Παπαδάτου Παρασκευή
https://scratch.mit.edu/projects/156948758/
Αντριάννα Αλεξίου
https://scratch.mit.edu/projects/156949057/
Ιωάννη Μάριο Κυνηγόπουλο
https://scratch.mit.edu/projects/156949360/
Έλενα Παγούνα
https://scratch.mit.edu/projects/156949621/
6o Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας
1° Θέμα
ΨΗΦΙΔΩΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΣΤΟ 3° ΓΥΜΝΑΣΙΟ
http://vod-new.sch.gr/asset/detail/j2IOGakTGjbrheZkxLXffBqJ
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του 3ου Γυμνασίου Ιωαννίνων υπό την επίβλεψη του καθηγητή των Καλλιτεχνικών κ. Γιώργο Μήτση,
ακολουθώντας την παράδοση του ψηφιδωτού, δημιούργησαν τον λογότυπο στου σχολείου.
Είναι μια αισθητική - εικαστική παρέμβαση που αναδεικνύει με απλά μέσα και υλικά τις καλλιτεχνικές ικανότητες, αλλά και τη συνέχιση
της τεχνικής του ψηφιδωτού.
2° Θέμα
Ο ΚΑΡΧΑΡΙΑΣ
https://scratch.mit.edu/projects/103772880/#player
Το παιχνίδι δημιουργήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος της Πληροφορικής και υλοποιήθηκε στο περιβάλλον Scratch. Ο σκοπός του παιχνιδιού είναι ο καρχαρίας να φάει όσα πιο πολλά ψαράκια μπορεί. Ο καρχαρίας κινείται χρησιμοποιώντας τα βελάκια και αυξάνει σταδιακά σε μέγεθος. Προσοχή όμως: αν ο καρχαρίας ακουμπήσει το χταπόδι τότε χάνει μια ζωή. Τα ψάρια και το χταπόδι εμφανίζονται σε τυχαίες θέσεις μέσα στο σκηνικό και ο καρχαρίας έχει συνολικά τρεις ζωές.
3° Θέμα
ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΕ ΕΓΧΡΩΜΕΣ ΠΙΝΕΛΙΕΣ
http://vod-new.sch.gr/asset/detail/r1afgLemQNXaA4P9ZenpppPh
Στα πλαίσια της Βιωματικής Δράσης «Κινηματογράφος» οι μαθητές του Β3 συνέλεξαν ασπρόμαυρες φωτογραφίες από παλιές ελληνικές ταινίες και τις μορφοποίησαν κατάλληλα, ακολουθώντας βασικές αρχές της ψηφιακής επεξεργασίας εικόνας. Έτσι, χρησιμοποιώντας το λογισμικό GIMP και δουλεύοντας με φαντασία και μεράκι, έβαλαν τη δική τους προσωπική πινελιά σε κλασσικές εικόνες του ασπρόμαυρου ελληνικού κινηματογράφου.
5o Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας
Οι μαθητές της Γ? Γυμνασίου, χρησιμοποιούν εργαλεία έκφρασης και δημιουργίας και μας παρουσιάζουν την πόλη μας και το σχολείο μας.
Η πόλη μας.
http://vod-new.sch.gr/asset/detail/a1fmb9ZaLYCbTqjXcYQKdsqy
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ (σε μορφή pdf)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΜΕ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ
Οι μαθητές της Α? Γυμνασίου, αξιοποιώντας το πρόγραμμα της ζωγραφικής, ζωγραφίζουν εικόνες από τη φύση, εικόνες από το διαδίκτυο και ελεύθερα σχέδια. Σας παρουσιάζουν τα πολύχρωμα έργα τους σ? ένα βίντεο.
http://vod-new.sch.gr/asset/detail/B1NFNvhdJDYURUcTLfBgfUqt
Έργα ζωγραφικής της μαθήτριας Τόλη Ηλιάνας Α' τάξης.
http://vod-new.sch.gr/asset/detail/I2FQbqAjeKLXeWWPTMxzxraN
Έργα ζωγραφικής της μαθήτριας Εφαπλωματά Κων/νας Γ? τάξης
Οι μαθητές της Β? Γυμνασίου, αξιοποιώντας το λογισμικό HotPotatoes, δημιουργούν τα δικά τους σταυρόλεξα και σας καλούν να τα λύσετε.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ: ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ? ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΤΕΦΑΣ
ΒΙΟΛΟΓΙΑ : ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Β? ΚΑΙ Γ? ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ : Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΖΩΗΣ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΜΠΕΡΑΤΗ
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ : ΕΛΕΝΗ ΤΣΙΡΩΝΗ
ΦΥΣΙΚΗ Β: ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΠΕΚΑ ΣΟΦΙΑ
ΧHMEIA Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: ΔΙΑΛΥΜΑΤΑ ΑΡΤΕΜΙΣ ΦΑΡΜΑΚΗ
ΧΗΜΕΙΑ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ : ΦΥΣΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΣΟΦΙΑ ΜΠΕΚΑ
ΧΗΜΕΙΑ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: ΦΥΣΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΑΝΝΑ ΤΣΟΥΚΑΝΕΛΗ
ΧΗΜΕΙΑ Β? ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: ΧΑΡΟΥΛΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ: ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ: ΕΛΕΝΗ ΤΟΛΗ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ Logo
Οι μαθητές της Γ? Γυμνασίου, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της γλώσσας προγραμματισμού Logo, σχεδίασαν στο περιβάλλον Microworlds Pro τα πρώτα τους γεωμετρικά σχέδια, τους δικούς τους λαβύρινθους , τα δικά τους παιχνίδια γνώσεων για μαθητές Γυμνασίου.
Σας προσκαλούν όλους να παίξετε με τη χελώνα και να ελέγξετε τις γνώσεις σας.
ΟΔΗΓΙΕΣ: Για τα παρακάτω links κάντε αποθήκευση αρχείων και στη συνέχεια ανοίξτε το αρχείο html με τον Internet Explorer